Read Time:34 Second

Tugg i Västerås!
Det bästa jag vet är att umgås med mina barn. Och i förra veckan när jag var i Västerås passade jag på att äta lunch med mina kära.
Dom får alltid bestämma vart vi ska gå någonstans.
Den här gången blev det ett nyöppnat ställe, som serverar hamburgare (som så många andra…) och heter Tugg.
Men faktum var att det var riktigt bra.
Bra gjorda hamburgare (själv åt jag Halloumiburgare men tog bort brödet).
Tjuvsmakade sötpotatispommesen av Jesper… mums!
Och en mysig inredning.
Alltså topp poäng för allt – både mat och inredning.





Så för Er som finns runt Västerås, prova gärna Tugg.
Kram

