0 0
Read Time:31 Second

escada-celebrate-now

En ny parfym har fått flyttat in hemma hos mig, det är den nya parfymen från Escada, Escada Celebrate N.O.W som är en doft med varma bastoner av kanel och tonkabönor, där det även finns ”spår” av magnolia och ingefära, för mig en ”kvinnlig” doft. Jag blev ”kär” i den på en gång jag provade den. Jag vet inte riktigt om dom har släppt den överallt ännu, jag köpte min på Åhléns för dom var först ut med att lansera den. Men den kan jag verkligen föreslå att ni luktar på om ni är ute efter en ny parfym här under hösten 🙂

escada-celebrate-now-1

escada-celebrate-now-2

Happy
Happy
0 %
Sad
Sad
0 %
Excited
Excited
0 %
Sleepy
Sleepy
0 %
Angry
Angry
0 %
Surprise
Surprise
0 %

Rekommenderade artiklar

Average Rating

5 Star
0%
4 Star
0%
3 Star
0%
2 Star
0%
1 Star
0%

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Translate »