Read Time:31 Second

En ny parfym har fått flyttat in hemma hos mig, det är den nya parfymen från Escada, Escada Celebrate N.O.W som är en doft med varma bastoner av kanel och tonkabönor, där det även finns ”spår” av magnolia och ingefära, för mig en ”kvinnlig” doft. Jag blev ”kär” i den på en gång jag provade den. Jag vet inte riktigt om dom har släppt den överallt ännu, jag köpte min på Åhléns för dom var först ut med att lansera den. Men den kan jag verkligen föreslå att ni luktar på om ni är ute efter en ny parfym här under hösten 🙂


