Read Time:38 Second
EUROVISION SONG CONTEST 2014
I kväll är det ytterligare en final, igår var det finalen i Let´s Dance, bilder därifrån kommer senare, och ikväll är det alltså dags för Eurovision song contest.
Hur tror ni det går för Sanna Nielsen?
Jag är inte någon fantast av tävlingen och har inte följt det under veckan heller, men när man ändå är hemma så kan man ha tv;n på i bakgrunden och småtitta lite grann…
Här laddar vi upp med bubbel och hemmagjorda hamburgare…

Var på Nordiska Hem Lifestyle häromdagen och hittade en pesto med ramslök… måste testas till salladen och hamburgare.
Så nu kära vänner är det lite middag och sen soffmys och tummarna för att det går bra för Sanna!
Ha en fin kväll!
Kram




Åhh så gott det ser ut:)
Ha en mysig kväll
KRAM
Tack detsamma! Å du.. Vad grymma dom svarta borden med guldbemålad var 🙂
Kram
Gott!!
Jag hoppas hon kommer med bland de tio första! Vet inte riktigt! Norge, Holland och Österrike har bra bidrag!
Trevlig Helg! KRAM Anna
MUMS!! 🙂 Jag gör som du – har tv:n på i bakgrunden. Men antar att jag inte kommer orka följa röstningen i år heller 😉 Jag tror dock att Sanna kommer i topp 5.
Kram Nina
Men fantastiska kvinna!!! Du är inte bara vacker som en dag , utan du fixar mat som den värsta mästerkock dessutom! 🙂
Holland är min favorit men hejar på Sanna såklart och tror att något land österut kommer att vinna!
Vad använder du för objektiv till din kamera när du tar outfit-bilder? De blir alltid himla fina!!! Kram
Oftast använder jag ett som är 24-120 mm.
Kram
Helen
Så smaskigt! Ha en toppenkväll. Kram Stina
Härliga bilder! Heja Sverige!
Så härligt fredagsmys! Vad kul att få se genrepet på Let´s Dance!
Halvtittar på Melodifestivalen, får väl se hur långt Sanna kan gå, kram Suss
Har ingen aning hur det går för Sanna har inte följt mellon alls i år.
Själva har vi varit på fest och innan det i Bålsta på truppgympatävling.
Gud så goda dina hamburgare ser ut
har jag ramlat bort från din högerspalt eller?
Kram Helena
Har du? Nej det hoppas jag inte!! Måste kolla!!
Kram
Så gott det ser ut…mums. Klart vi hejar på Sanna, hon är så värd detta. Kram Anette
Men Gud så goda de de såg ut!
Det gick ju riktigt bra för Sanna även pm vi inte vann. Jag hann med två olika 40-års kalas igår så det blev inte så mycket tittade men vi hade på det i bakgrunden och jag tyckte absolut att det blev en värdig vinnare.
Kram