Å what a week….
Gokväll raringar, mår ni bra? Jag mår bra men har haft en hektisk vecka! Mycket roliga saker som hänt och nya härliga kunder som börjat köpa mina härliga färger, Palett & Co :-). Kommer skriva mer om det lite längre fram och där ni även kommer att få chansen att vinna färg till ett helt rum för er som är sugna att måla om 🙂
Så lite snurrigt i huvudet är det efter denna vecka och inte lär det bli mindre snurrigt när jag strax ska njuta av ett glas champagne, det är ju fredag 🙂
Och hur har då min vecka sett ut när det gäller dagens outfit? Jo, den ser nog ganska bra ut, känner väl att jag har lite ”torka” på morgnarna när jag kliver upp och ska klä på mig men jag hoppas att det ändå faller er i smaken… så here we go!
Tröja Sfera köpt i Spanien, kjol Rabens Saloner Tullhuset boots a Pair Tullhuset
Skjort ZARA poncho Stenströms jeans Dundop boots a Pair, båda Tullhuset
Skjorta och tröja H&M jeans Tiger of Sweden boots CC skor
Skjorta H&M cashmeretröja ZARA byxor 5 unit Butiken GEIST halsband Sfera köpt i Spanien boots CC skor
Lite fix innan tagning 🙂
Tröja Lindex kavaj Hunkydory Butiken Geist byxor 5 unit Butiken Geist väska och bälte Gucci smycken Ioaku
Halsduk ZARA kappa Natures Collection boots Sandro
Så här kan det också se ut framför kameran ibland 🙂
Tröja/klänning Dundop Tullhuset tights ZARA boots Sandro halsband IOAKU
Och med det vill jag önska Er en fantastiskt trevlig, underbar och mysig fredagskväll <3
Kram
Helen

Älsk på pälsen! Vilken underbar grå nyans !!!
Tack 🙂
Kram
Helen
Pälsen är ju bara för underbar. Allt är förstås snyggt som vanligt. Men………pälsen. Kraaam Inger
Tack fina Inger 🙂
Trevlig kväll!
Kram
Helen
Toksnöre!!
Är du så där snygg när du har lite ”torka” då undrar jag hur du ser ut när du tänker till…;)
Galet fin som alltid och att du inte jobbar heltid med kläder och mode är för mig en gåta…
Stor kram Katarina
Tack snälla Katarina 🙂
Ja det finns många drömmar och tankar om vad jag ska göra när jag blir stor 🙂
Önskar dig en fin dag!
Kram
Helen
Jag läser din blogg varenda dag och jag tycker att har varje fredag du har bra outfit
Snyggingen då 😉 Ponchon från Stenströms är ju att dö för 🙂 & Pälsen är ju bara gööörläcker, Den gråa Kaschmirtröjan med det grå halsbandet var supersnyggt ihop 🙂 Ha en härlig helt 🙂 <3
Superfina outfits! Gillar ponchon från Stenströms, jättesnygg. Tack för klädinspirationen! Ha en fin helg!
Tack själv för att du tittar in hos mig 🙂
Kram
Helen
Å så snygg päls! men hittar den inte på nätet,bara en på Miinto som inte alls är lika snygg. Mvh Åsa.
Tack! Jag köpte min på Formex 🙁
Kram
Helen
Tack för ett snabbt svar och en fin blogg! Jag blir ju så ivrig när jag ser nåt som faller i smaken. Formex Ja då finns den väl inte att få tag på. Mvh Åsa
Jag hittade den på http://www.furbazaar.com
Kolla där 🙂
Kram
Helen
Tack snälla snälla du! synd det verkar bara finnas Brun el svart,din hade så fin Grå nyans. Kramar!!