0 0
Read Time:34 Second

Tugg i Västerås!
Det bästa jag vet är att umgås med mina barn. Och i förra veckan när jag var i Västerås passade jag på att äta lunch med mina kära.
Dom får alltid bestämma vart vi ska gå någonstans.
Den här gången blev det ett nyöppnat ställe, som serverar hamburgare (som så många andra…) och heter Tugg.
Men faktum var att det var riktigt bra.
Bra gjorda hamburgare (själv åt jag Halloumiburgare men tog bort brödet).
Tjuvsmakade sötpotatispommesen av Jesper… mums!
Och en mysig inredning.
Alltså topp poäng för allt – både mat och inredning.

Mina tre älskade hjärtan <3

Så för Er som finns runt Västerås, prova gärna Tugg.

Kram


Happy
Happy
0 %
Sad
Sad
0 %
Excited
Excited
0 %
Sleepy
Sleepy
0 %
Angry
Angry
0 %
Surprise
Surprise
0 %

Rekommenderade artiklar

Average Rating

5 Star
0%
4 Star
0%
3 Star
0%
2 Star
0%
1 Star
0%

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Translate »